marți, 20 mai 2008

Robredo Wawrinka

Dimineata era o cota f buna pe elvetian 2.45...din pacate nu am prins o dar si asa zic eu ca un 2.25 se merita in condtiile in care in ultima perioada stanislas a facut meciuri ddestul de bune.robredo e intr o forma slaba...l am urmarit indeaproape si ultimele meciuri de la openul francez incoace le a castigat chinuit.sanse mari de reusita pt elvetian azi.5/10 Dimineata era o cota f buna pe elvetian 2.45...din pacate nu am prins o dar si asa zic eu ca un 2.25 se merita in condtiile in care in ultima perioada stanislas a facut meciuri ddestul de bune.robredo e intr o forma slaba...l am urmarit indeaproape si ultimele meciuri de la openul francez incoace le a castigat chinuit.sanse mari de reusita pt elvetian azi.5/10 Dimineata era o cota f buna pe elvetian 2.45...din pacate nu am prins o dar si asa zic eu ca un 2.25 se merita in condtiile in care in ultima perioada stanislas a facut meciuri ddestul de bune.robredo e intr o forma slaba...l am urmarit indeaproape si ultimele meciuri de la openul francez incoace le a castigat chinuit.sanse mari de reusita pt elvetian azi.5/10