joi, 26 martie 2009

Gafele vedetelor! Cine, pe cine, cu cine a confundat!?

„Nimeni nu este perfect“, spune o vorba veche de cånd lumea si la care Analia Selis subscrie cu succes. Desi se afla de ani buni in Romånia, cåntareata de origine argentiniana nu numai ca nu stie foarte bine limba care se vorbeste in jurul ei, dar nici personalitatile de top din tara noastra nu-i sunt foarte cunoscute. Asa se face ca, aflata la un eveniment monden de mare fita, Analia a intrat in vorba cu primul-ministru Calin Popescu Tariceanu. I s-a parut ca domnul in costum din fata ei pare a fi un om important, dar politica nu a pasionat-o niciodata, asa ca nu l-a recunoscut. „Cu ce va ocupati?“, l-a intrebat Analia pe Tariceanu, la care politicianul i-a explicat pe indelete cine este si cu ce se ocupa, apelånd la tot simtul umorului din dotare. Bruneta a zåmbit, s-a scuzat politicos si toata lumea a fost fericita.

Dinu Maxer a gafat si el de cateva ori, dar cel mai bun moment a fost atunci cand l-a confundat pe Ion Besoiu cu George Motoi (fostul sot al actritei Cezara Dafinescu). „A fost extrem de urata intamplarea. M-am dus la domnul Besoiu (cu gandul ca este George Motoi) sa-i vorbesc de fata lui, Raluca, cu care am fost coleg de clasa in liceu. Dupa ce am palavragit circa o jumatate de ora, mi-am dat seama ce gafa am facut si mi-am cerut scuze. A fost absolut penibil, insa domnul Besoiu nu s-a suparat pe mine. Mi-a zis: «Stai linistit. Mi se intampla foarte des sa fiu confundat cu Motoi». A fost ciudat“, ne-a declarat Dinu.

Helen, poti sa-mi repari DVD-ul?
Cu Oscarul pentru cea mai buna actrita in buzunar, britanica Helen Mirren nu este o persoana tocmai cunoscuta chiar la ea acasa, asa cum s-ar crede. Printul Phillip al Marii Britanii nu a recunoscut-o pe Mirren la un eveniment monden de amploare si, din vorba in vorba, a aflat ca doamna are oarece treaba in cinematografie. Surazator, printul a rugat-o pe actrita sa-i repare DVD playerul, nestiind cine este ea de fapt. Initial, Helen a ramas muta de uimire, apoi a izbucnit in ras, iar Phillip a rosit si si-a cerut mii de scuze. Frumoasa Kate Moss l-a confundat pe David Cameron, un cunoscut politician din Marea Britanie, cu un instalator. Top-modelul a fost atat de impresionat de cunostintele liderului opozitiei conservatoare despre inundatii, incat i-a cerut numarul de telefon. „Domnule, pari a fi un tip extrem de util, ai putea sa-mi dai numarul tau de telefon?“, i-a spus Kate Moss lui Cameron.

Becali, surdul care nu aude, dar le potriveste
Becali este un izvor nesecat de gafe si acest lucru nu mai este un secret pentru nimeni. Potrivit zicalei „Surdul nu aude, dar le potriveste“, latifundiarul din Pipera l-a facut cu ou si cu otet pe Lita Dumitru, antrenorul echipei Concordia Chiajna, crezand ca este vorba despre Titi Dumitriu, fost antrenor al Stelei. Va relatam mai jos intreaga patanie: intrat in direct intr-o emisiune sportiva, Jiji a fost rugat sa comenteze o afirmatie a lui Titi Dumitriu potrivit careia toti antrenorii care au colaborat cu patronul Stelei au ascultat ordinele acestuia. „Este un dobitoc, nu trebuie bagat prea mult în seama. El mi-a cerut bani
, eu nu am vrut sa-i dau si apoi a început sa atace Steaua. E un mare dobitoc, va spun eu! Stati asa! Dumitriu sau Dumitru? Aaa, Dumitriu. Ma scuzati atunci, credeam ca e vorba despre Lita Dumitru. Sa ma scuze Titi!“, a spus Gigi. „E nebun si mai e si incult pe deasupra“, a fost si replica lui Lita.

Sanda Ladosi sau Daniela Gyorfi?
Sunt amandoua blonde, sunt amandoua cantarete cunoscute si mai ales au ambele nume cu rezonante unguresti. S-a intamplat de nenumarate ori ca Ladosi sa fie confundata cu Daniela Gyorfi sau chiar cu ea insasi. „Mergeam pe strada si un tip striga dupa mine: «Mama, ce bine semeni cu Sanda Ladosi!». De cateva ori, oamenii intrau in vorba cu mine si credeau ca sunt Daniela“, ne-a spus cantareata amuzata. „Mie nu mi s-a intamplat niciodata sa confund pe cineva, pentru ca, de fiecare data cand nu am cunoscut pe cineva, am preferat sa stau deoparte si sa ma lamuresc. Nu spun ca nu mi se poate intampla, dar incerc sa fiu atenta cu cine vorbesc. Mi se pare foarte important ca persoana afectata de gafa sa aiba simtul umorului, pentru ca cel care greseste sa depaseasca mai usor situatia jenanta“, spune Sanda. Actrita Charlize Theron a facut o gafa de proportii atunci cand, aflata in Istanbul, s-a adresat tuturor oficialitatilor venite special sa o cunoasca: „Ma bucur foarte mult ca ma aflu in Budapesta. Este un oras foarte frumos!“, a spus blonda.

Gina Pistol destrama «casnicii»
Vedeta a recunoscut ca i s-a intamplat de foarte multe ori sa confunde persoanele. „M-am intalnit intr-o zi cu un amic de-al meu care era insotit de o fata. Am facut cunostinta, am stat putin de vorba si cam atat. Insa, la o saptamana dupa, ne-am intalnit din nou, doar ca de data aceasta era insotit de iubita. Cand ne-a prezentat, eu am zis ca da, buna, ne-am cunoscut deja saptamana trecuta. M-am simtit absolut penibil. Amandoi au ramas perplecsi si nu stiau ce sa zica, insa pana la urma am dre-s-o. Mi-am cerut scuze si am zis ca am confunda-t-o cu iubita unui alt prieten pe care am cunoscut-o cu o saptamana in urma“, ne-a declarat iepurasul Playboy.

Prigoana si Tridentele din Heaven
Silviu Prigoana, liderul incontestabil al gafelor voite, ne-a spicuit doar cateva din intamplarile haioase prin care a trecut. In pauza unei emisiuni TV, s-a intamplat ca la bufet sa dea nas in nas cu o deputata PSD, care fusese invitata la o dezbatere televizata si care avea microfonul prins la sold. In stilu-i caracteristic, milionarul a intrebat-o pe femeie de cand este producatoarea lui Razvan Dumitrescu si, mai mult, a fost extrem de curios sa stie cu cat o plateste mogulul. Prigoana nu se opreste aici si a mai facut o gafa. Cele trei fete de la Heaven i-au inmanat afaceristului o carte de vizita pe care erau afisate, printre altele, si poza lor. Mustaciosul nu a stat mult pe ganduri si, confundandu-le cu blondele de la Trident, le-a spus dezinvolt: „Mai bine va puneati fundurile pe cartea de vizita pentru ca aveati mai mult succes“, facand aluzie la moda cu pantalonii decupati la spate promovata de Tridente. La randul sau, Andreia a fost imbratisata in plina strada de o persoana total necunoscuta ei, fiind confundata astfel cu altcineva. „O doamna a venit la mine, din senin, m-a pupat, m-a tinut in brate minute bune si ma tot intreba ce am mai facut de cand nu ne-am mai vazut. Eram socata, dar am intrat in jocul ei pentru ca mi-era teama sa nu pic de penibila si sa nu-mi amintesc persoana respectiva, chiar daca ne-am cunoscut candva“, ne-a povestit Andreia de la Trident.

«Imi pare rau, dar eu nu am sotie si copii»
Tuturor ni s-a intamplat sa confundam pe cineva macar o data in viata
si sa ramanem datori cu un miel de Paste. Insa cea mai „dotata“ la acest capitol este de departe Ana Maria Prodan, care, daca ar trebui sa dea cate un miel pentru fiecare confuzie, ar fi nevoita sa goleasca toate stanele din Romania. „Mi se intampla frecvent sa confund oamenii, insa cea mai buna faza s-a intamplat in America. Eram acasa cu fetele mele si imi asteptam socrul sa vina in vizita. Intr-un final a aparut la usa, dar nu singur, ci insotit de un domn. Cand l-am vazut pe respectivul, l-am luat in brate, l-am pupat si nu mai conteneam cu intrebarile despre nevasta si copii. Am tinut-o asa cred ca mai bine de o ora in care saracul om se uita la mine de parca as fi fost nebuna. Intr-un final m-a intrerupt si mi-a spus ceva de genul: «Imi pare foarte rau doamna, dar cred ca ma confundati cu altcineva. Eu nu am sotie si nici copii». A fost absolut penibil. La momentul respectiv imi venea sa intru in pamant de rusine, insa acum imi aduc aminte cu drag. Dar asta este unul dintre putinele astfel de momente de care imi amintesc. Foarte des incurc persoanele. Mi se intampla sa merg pe strada de mana cu Laur (n.r.: Laurentiu Reghechamph, logodnicul sau), sa ma intorc dupa ceva si din greseala sa iau pe altcineva de mana. Mai grav este atunci cand gresesc numele invitatilor din emisiune“, ne-a declarat Ana Maria Prodan.

«Cine sunteti?, ca eu tot nu inteleg»
Viorica de la Clejani a fost invitata luni seara la emisiunea lui Dan Capatos, impreuna cu Victor Ciutacu. Toata seara s-a dezbatut botezul lui Maximus Prigoana si faptul ca la acest eveniment a fost prezent si presedintele Traian Basescu. Dupa zeci de minute de discutie, cand emisiunea era pe ultima suta de metri, Viorica de la Clejani a starnit hohote de ras. „Dumneavoastra ce sunteti pana la urma, politician sau prezentator de stiri? Ca nu imi dau seama exact, dar stiu ca va cunosc de undeva“.