joi, 26 martie 2009

Peter Andre este jenat de nopţile de beţie ale lui Jordan

Au o căsnicie trainică, dar asta nu înseamnă că nu mai sar şi mici scântei în familie. Peter Andre a recunoscut că s-a jenat atunci când a văzut pozele recente cu Jordan beată.

"Săptămâna trecută, soţia mea a ieşit în oraş cu soţia fotbalistului Steven Gerrard, Alex Curran. N-am văzut-o decât o dată pe Alex şi pare o tipă foarte draguţă. Problema cu Kate este că nu iese des în oraş să bea şi atunci când o face nu rezistă deloc. Încearcă sa ţină pasul cu toată lumea, dar nu poate. Ca să fiu sincer, am fost un pic cam stânjenit de comportamentul ei", a declarat soţul.

Şi Andre şi-a mai mustrat soţia dintr-un motiv, acela fiind look-ul. "Nu mă deranjează atunci când îşi lasă părul desfăcut, dar nu mi-a plăcut deloc cum arăta în pozele respective şi i-am spus asta. Nu mă interesează că este soţia mea, eu cred în sinceritate", a mai adăugat Peter.