miercuri, 18 februarie 2009

Maccarone: „McClaren este un fals cu două feţe”

Selecţionerul Angliei, Steve McClaren, a fost de curând ţinta unor atacuri cât se poate de virulente din partea fostului său elev de la Middlesbrough, Massimo Maccarone. „Killer”-ul Stelei l-a ironizat pe fostul său antrenor, întrebându-se retoric cum a putut oare Federaţia Engleză de Fotbal să pună un asemenea om „limitat” la cârma naţioanalei.

Italianul s-a declarat de-a dreptul „scârbit” de felul în care s-a purtat fostul tehnician al lui „Boro” cu el. Cu toate acestea, Maccarone nu s-a ridicat mai niciodată la nivelul aşteptărilor, fiind adus în vara lui 2002 pe o suma destul de impresionantă pentru acele vremuri: 16 milioane de dolari. Săptămâna trecută, a fost cedat Sienei pe gratis.

„Am fost complet şocat şi scârbit de cum s-a purtat cu mine. Numai în Anglia este posibil ca un om cu asemenea calităţi limitate să fie numit selecţioner. Mereu-zâmbitorul Steve «Magnificul» McClaren este, fără îndoială, un fals cu două feţe. Este cea mai falsă persoană pe care am avut ghinionul să o întâlnesc în fotbal până acum”, şi-a început Maccarone atacul.

McLaren a făcut în cursul săptămânii trecute o vizită la Casa Comunelor, pentru a-l vedea pe premierul Tony Blair în «acţiune». A profitat de oportunitate şi i-a cerut acestuia mai multe sfaturi în legătură cu manevrarea mass-mediei. „Ar trebuie mai bine să-şi petreacă timpul încercând să înţeleagă mentalitatea jucătorilor lui, în loc să piardă atâta timp aiurea, încercând să înţeleagă presa britanică”, a comentat Massimo Maccarone.

De ce este însă oare aşa de supărat italianul pe fostul său antrenor?! Ei bine, răspunsul a fost găsit de tabloidul The Sun. Totul a început în februarie 2004, cu ocazia finalei Cupei Ligii dintre „Boro” şi Bolton. „Timp de o lună, înainte de finala Cupei Ligii, mi-a spus în mod repetat că am nevoie de odihnă şi că nu mă bagă în meciurile de campionat pentru a mă menaja, ca să joc titular în finala cu Bolton. Îmi spunea, cum de fapt spunea tuturor, că sunt preferatul lui şi că îşi pune toată baza în mine. Dar ştiţi cât am jucat în finală? Zero minute. După ce s-a terminat meciul, singurele cuvinte pe care mi le-a zis au fost: «Da. Ştiu, ştiu!»”, a povestit Maccarone.